sobota, 24 grudnia 2016

Życzonka

Świętego w kominie, prezentów po szyję, zielonej choinki, prezentów trzy skrzynki, zimnego szampana i sylwka do rana. Gwiazdki najjaśniejszej, choinki najpiękniejszej, prezentów wymarzonych, świąt mile spędzonych, karnawału szalonego, roku bardzo udanego. WESOŁYCH ŚWIĄT!
Życzy autorka 😘😊🎅🏼


Dla niecierpliwych:
Obiecuję, że postaram się napisać i opublikować nowy rozdział jak najszybciej. A dlaczego nie dodawałam? Po pierwsze: musiałam poprawić oceny, Po drugie: było niemałe zamieszanie ze świętami w szkole(wigilia klasowa) i w domu, i po trzecie: mam remont w domu i muszę trochę tacie pomagać. Do tego jak mam jakiś pomysł późnym wieczorem(najczęściej kiedy już kładę się spać) nie chce mi się go zapisywać i rano jak wstaję nie pamiętam już o czym miałam pisać.

Mam nadzieję, że życzenia się podobają i wszystko wam już wyjaśniłam.
 Pa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

...

Powiem szczerze, popyt na blogi raczej spadł, a co za tym idzie - większość twórców przeniosła się na wattpada. Ja też tak zrobiłam. Niby pr...